Pamelin život
I další Pamelin život mluví proti tomu, že by se Jim skrýval.
Rychle sklouzla do závislosti na heroinu, několikrát se pokusila
o sebevraždu - z toho jednou vjela svou dodávkou přímo do
oděvního obchodu Themis, který jí Jim koupil těsně před odjezdem
do Francie. 25. dubna 1974, tři roky po Jimově smrti, zemřela ve
svém hollywoodském bytě na předávkování heroinem; očividně se
nedokázala vyrovnat s Jimovou smrtí a začít vlastní život.
Neexistuje žádná známka toho, že by jej tajně navštěvovala, a je
nepravděpodobné, že by souhlasila s postupem, který by měl za
následek konec jejich vztahu. Právě její život coby truchlící
vdovy je v mnoha směrech tím největším důkazem, že je Jim mrtev."
Tento názor se opakuje v prohlášení Raye Manzareka z roku 1980:
"Lze-li považovat Pamelu za indikátor, pak je Jim mrtev. Ona to
nepředstírala. Byla to naprosto zlomená žena. Jim představoval
celý její život a ona byla zničená, takže podle její reakce a
podle toho, že rakev byla pohřbena do země a nikdo nic nenamítal,
mám za to, že Jim byl mrtev. Ale... kdo ví?" Opravdu: kdo ví?
Vždycky je tu jedno procento naděje; jestli opravdu chcete,
můžete tomu věřit.
Ale Seymore nebyl jediným, kdo se snažil v Paříži vyhrabat nějaká
fakta. Film režiséra Olivera Stona zaměstnal spoustu badatelů,
kteří zkoumali každý aspekt Jimova života, aby poskytli Stonovi
materiál pro jeho film o Jimovi, který se měl jmenovat prostě The
Doors. Šaman se vrací domů, do Hollywoodu.
The Doors
Rychle sklouzla do závislosti na heroinu, několikrát se pokusila
o sebevraždu - z toho jednou vjela svou dodávkou přímo do
oděvního obchodu Themis, který jí Jim koupil těsně před odjezdem
do Francie. 25. dubna 1974, tři roky po Jimově smrti, zemřela ve
svém hollywoodském bytě na předávkování heroinem; očividně se
nedokázala vyrovnat s Jimovou smrtí a začít vlastní život.
Neexistuje žádná známka toho, že by jej tajně navštěvovala, a je
nepravděpodobné, že by souhlasila s postupem, který by měl za
následek konec jejich vztahu. Právě její život coby truchlící
vdovy je v mnoha směrech tím největším důkazem, že je Jim mrtev."
Tento názor se opakuje v prohlášení Raye Manzareka z roku 1980:
"Lze-li považovat Pamelu za indikátor, pak je Jim mrtev. Ona to
nepředstírala. Byla to naprosto zlomená žena. Jim představoval
celý její život a ona byla zničená, takže podle její reakce a
podle toho, že rakev byla pohřbena do země a nikdo nic nenamítal,
mám za to, že Jim byl mrtev. Ale... kdo ví?" Opravdu: kdo ví?
Vždycky je tu jedno procento naděje; jestli opravdu chcete,
můžete tomu věřit.
Ale Seymore nebyl jediným, kdo se snažil v Paříži vyhrabat nějaká
fakta. Film režiséra Olivera Stona zaměstnal spoustu badatelů,
kteří zkoumali každý aspekt Jimova života, aby poskytli Stonovi
materiál pro jeho film o Jimovi, který se měl jmenovat prostě The
Doors. Šaman se vrací domů, do Hollywoodu.
The Doors
<< Home