Thursday, February 01, 2007

John Paul Densmore se narodil 1. prosince 1944 v Santa Monice a
na bicí hrál - hlavně jazz - od dvanácti let. "První bicí
soupravu jsem dostal, když jsem vyšel z obecné školy. Na střední
jsem hrál něco jako symfonickou hudbu - na tympány, virbl - a
potom asi tři roky jazz; to byly sessions v Compton a Topanga
Carvon." Hrál ve skupině, která si říkala Terry Driscoll and The
Twilighters; její složení ale není známo. Pak se připojil spolu s
kytaristou Robertem Krieglerem k The Psychedelic Rangers .
(Rangers nahráli jedinou píseň - "Paranoia Blues", kterou dodnes
nikdo nevydal.) Pak kdosi na Densmora upozornil Manzareka : "Šel
jsem za Johnem a řekl mu: ,Poslouchej, chlape, hraju na klávesy a
mám perfektního zpěváka a skladatele a snažíme se dát dohromady
kapelu. Potřebujem bubeníka - měl bys zájem?' A on: ,No jasně, co
by ne?'"